نرم افزار هتلداری رسپشن

  • توسط تریپولوژی1
  • 1 می, 2020
  • 0

نرم افزار هتلداری چیست؟

صنعت گردشگری و هتلداری دو صنعت پر رونق در سراسر جهان هستند که پایه‌های اقتصادی دنیا به آن‌ها وابسته است. از همین رو، تلاش‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است تا به‌روزترین اطلاعات هتلداری در اختیار بسیاری از صاحبان این کسب و کار قرار بگیرد. در این زمینه نرم افزار هتلداری کمک بسزایی می‌کند.

نرم افزار هتلداری به دنیای اقامتگاه‌های چندین و چند ستاره، تحول شگرفی بخشید. سرویس‌هایی همانند رزرواسیون آسان، پذیرش آنلاین هتل، مدیریت کامل اتاق‌ها و سوئیت‎‌ها، قیمت‌گذاری روی انواع و اقسام اتاق‌ها، مدیریت رفت و آمد به واحدهای اقامتی و ارائه مناسب ترین واحدهای اقامتی و رفاهی به مهمانان و مسافران و در نهایت ارائه صورت حساب جهت مدیریت آن، از جمله امکاناتی است که نرم‌ افزارهای هتلداری ارائه می‌دهند. مدیریت آنلاین اتاق‌ها و سوئیت‌ها از طرفی برای مسافران و از سوی دیگر، برای مدیران اقامتگاه‌ها و هتل‌ها از همه لحاظ، یک سیستم جامع مدیریتی محسوب می‌شود که نرم افزارهای پذیرش هتل ارائه می‌دهند.

در همین راستا، نرم افزار هوشمند و پیشرفته رسپشن، پلتفرمی است که این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه بر موارد گفته شده، بتوانید اطلاعات داده شده را یکپارچه سازی نمایید. همه این امکانات نرم افزار هتلداری رسپشن منجر به تصمیم گیری هوشمند و منحصربه‌فرد مدیران هتل‌ها می‌شود. بطوری که رشد چند برابری مهمانان و اقامت‌کنندگان و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران را به وضوح خواهید دید.

پیاده‌سازی PMS در هتل با نرم افزار هتلداری رسپشن

نرم افزار هتلداری چیست

پیاده سازی و نصب نرم افزارهای هتلداری در سال‌های پیش، سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری داشت. تمامی این نرم افزارها بصورت محلی روی سرورهای کامپیوتر نصب می‌شدند. این نوع روند نصب، بسیار وقت‌گیر بود و مشکلات بسیاری به همراه داشت. از این رو، کارآیی و چشم‌گیری نرم افزارهای هتلداری به وضوح دیده نمی‌شد. از سوی دیگر، هزینه زیادی برای نصب، نگهداری و پشتیبانی این نوع از نرم افزارها بود که بسیاری از مدیران صلاح می‌دیدند تا اینگونه از نرم افزارها را نصب نکنند یا همیشه از آن‌ها ناراضی باشند.

دانش پژوهان حوزه it برای بررسی این نوع از مشکلاتی را که سبب می‌شدند تا نرم افزارهای هتلداری آن‌چنان دیده نشوند، راهکارهایی ارائه نمودند. نرم افزارهای ابری و تحت وب همان راه حلی بود که خوشبختانه سبب دید شدن مزایای این نوع از نرم افزارهای پذیرش هتل شد. به بیانی ساده تر، نرم افزارهای هتلداری بصورت ۹۹ درصد این قابلیت را دارند تا روی اکثر دستگاه‌های دیجیتال دنیا نصب شوند. با ادامه این روند، اکنون بسیاری از هزینه‌های نصب، نگهداری و پشتیبانی نرم افزارهای هتلداری کاسته شده است و مدیران اقامتگاه‌ها برای تسهیل کار خود می‌توانند از این تکنولوژی هوشمند بهره‌مند شوند.

خوب است بدانید که دیگر این نوع از نرم افزارهای تحت وب، نیازی به تغییر و به‌روز رسانی ندارند. هم اکنون سیستم رسپشن نیز دارای تمامی امکانات است و توصیه می‌کنیم برای مدیریت کسب و کارتان از به‌روز ترین نرم افزارهای هتلدرای استفاده کنید. نرم افزار هتلداری رسپشن جزو سیستم‌های ابری است و به‌روزرسانی نیاز ندارد. در رابطه با محل نگهداری اطلاعات نرم افزار نوین هتلداری رسپشن باید بدانید که محل نگهداری آن‌ها از امنیت بالایی برخوردار است. یعنی محل نگهداری اطلاعات به هیچ وجه ریسک نمی‌پذیرد و آسیب پذیر نمی‌باشد.

مزیت‌‌های نرم‌افزار‌ تحت وب هتلداری رسپشن

نرم افزار هتلداری چیست

نرم افزارهای تحت وب بطور معمول بر روی اینترنت یا اینترانت عرضه می‌شوند. به بیانی ساده تر، این اطلاعات بر روی یک شبکه اجتماعی اجرا و ارائه می‌گردد. به همین خاطر، نرم افزارهای تحت وب فراگیر هستند و به طور گسترده در سطح جهانی مورد استفاده بسیاری از شرکت‌ها و افراد قرار می‌گیرند. در نهایت گستره استفاده از نرم افزار با گستره استفاده از شبکه یکی می‌شود. نرم افزار پذیرش هتل رسپشن نیز بطور گسترده استفاده می‌شود و مرجعی کامل برای ارائه هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه است.

دومین مزیت نرم افزارهای تحت وب به سادگی و راحتی دسترسی آن‌ها بازمی‌گردد. برای مثال، در ۲۴ ساعت ۳۶۵ روز سال می‌توانید به این نرم افزارها دسترسی داشته باشید و در هر نقطه از سراسر دنیا، از آن‌ها بهره‌مند شوید. خوب است بدانید که این نرم افزار ابری قادر است تا به تمامی افراد این قابلیت را بدهد تا با گوشی‌های هوشمند و انواع تبلت‌ها به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و محدود به محل کارتان نباشید. با تمامی مرورگرها و سیستم‌های عامل متعدد می‌توانید به نرم افزار هتلدرای رسپشن متصل شوید و از وضعیت خود و کسب و کارتان به سهولت مطلع شوید. نرم افزارهای تحت وب نشان داد که نرم افزارهای هتلداری چقدر می‌توانند در گسترش صنعت گردشگری موثر و پررنگ واقع شوند. نرم افزار هتلداری رسپشن یکی از این تکنولوژی‌های نوین است.

رشد RevPAR و درآمد نرم افزار هتلداری رسپشن چگونه است؟

نرم افزار هتلداری چیست

یکی از شاخص‌هایی که نشان می‌دهد تا شما در امر رزرواسیون هتل موفق بوده اید، درآمد خالص به ازای هر کدام از واحدهای اقامتی است. خوشبختانه این روند رشد در نرم افزار هتلداری رسپشن دیده می‌شود. یعنی با انتخاب این نرم افزار می‌توانید شاخص‌های کلیدی عملکرد رشد و درآمدتان را ببینید و به صورت سازمانی و هوشمند، همه اطلاعات را بصورت یک‌جا مشاهده نمایید. سرانجام، تصمیم می‌گیرید تا برای پیش بردن روند رزرواسیون هتل، چه اقداماتی انجام دهید.

چرا نرم افزار هتلداری رسپشن را انتخاب کنیم؟

  • نرم افزار تحت وب و ابری
  • بدون نیاز به نصب و سرور
  • تک نسخه‌ بودن در تمامی هتل‌ها و سیستم بروزرسانی خودکار

نرم افزارهای هتلداری رسپشن برای تمامی انواع اقامتگاه‌ها نظیر هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های سه ستاره، هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره مورد استفاده قرار بگیرد. از همین رو ما نرم افزاری را به بازار عرضه کرده ایم که به هیچ نوعی از تغییر و آپدیتی نیاز نداشته باشد و هر روز و هر دقیقه به‌روز باشد. از همین رو، می‌توان نرم افزار هتلداری رسپشن را در کمترین زمان و در سریع ترین زمان ممکن، مجموعه‌های تحت پوشش سیکاس را بطور کامل و جامع نصب نماییم. نسخه‌های نهایی این نرم افزار ابری در بازه‌های از پیش تعیین شده و معین بصورت خودکار و بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی دیگری، نسخه نهایی آن از سوی شرکت سیکاس بروز می‌گردد.

یکپارچگی نرم‌افزار هتلداری رسپشن

نرم افزار هتلداری رسپشن

در کنار خدماتی که برای نرم افزار هتلداری رسپشن ارائه می‌کنیم، تمامی امکاناتی که برای مدیریت تمام عیار یک هتل نیاز خواهید داشت، به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. شرکت داده پردازان نفیس این قابلیت را فراهم ساخته اند تا با تمامی امکاناتی که در دست دارید، بتوانید به سادگی و راحتی اقامتگاه، هتل آپارتمان و هتل‌های خود را مدیریت نمایید. خوب است این نکته را بدانید که در کنار نرم افزار هتلدای رسپشن به هیچ نوع از نرم افزار دیگری نیار نخواهید داشت. چرا که رسپشن این بستر را فراهم کرده است تا اطلاعات جامعی را از داده‌های سایر نرم افزارها جمع آوری کند و در یک نگاه کلی به صمغ و نظر شما برساند. در واقع این بستر بگونه‌ای است که توانسته است بعنوان هسته اصلی تمامی برنامه‌های مشابه قرار بگیرد و در تعامل مستقیم با آن‌ها باشد. از دیگر امکانات و خدماتی که رسپشن ارائه می‌کند:

  • قابلیت مدیریت چندین هتل، اقامتگاه و هتل‌های زنجیره‌ای سطح شهر
  • حسابداری و انبارداری (مدیریت دقیق حساب‌ها)
  • قابلیت فعال کردن امکان رزرو هتل و هتل آپارتمان برای آژانس‌های گردشگری معتبر و سایت‌های مختلف
  • برقراری ارتباط با نرم ‌افزارها و سایر سایت‌ها (آژانس‌های هواپیمایی، رزرواسیون آنلاین هتل و اقامتگاه و …) با استفاده از API شرکت داده پردازان
  • نرم‌افزارهای شرکت داده پردازان نفیس رستاک می‌توانند اطلاعات خود را از طریق API در اختیار سایر شرکت‌ها بگذارند یا از سایرین دریافت نمایند.
  • دریافت گزارش‌های متعدد از سیستم (به همراه نمودار فروش)
  • راه اندازی و اتصال بخش رزرو سایت هتـل به رک پذیرش
  • ایجاد انواع دسترسی برای مدیریت در سیستم هتلدرای آنلاین
  • امکان ایجاد کمیسیون‌های اقتصادی برای هر فرد یا مجموعه
  • نمایش و فروش در اپ اندروید و ios
  • دسترسی و تعامل آسان و راحت
  • کنترل و مدیریت هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه‌ها در خارج از مجموعه
  • اجرای برنامه از راه ‌دور (تحت وب)
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

لازم به ذکر می‌باشد که شرکت داده پردازان نفیس رستاک به صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل) پشتیبانی کامل دارد. آماده می‌باشد تا به اختلالات و مشکلات پیش آمده را بصورت اینترنتی یا بصورت حضوری رفع نماید. همچنین لازم است بدانید که تمامی محصولات این شرکت برای مدتی نامحدود دارای گارانتی می‌باشند.

در پایان این مطلب اگر قصد آشنایی با نرم افزارهای دیگر در حوضهء رزرواسیون را دارید ما صفحه معرفی سیستم رزرواسیون از تریپولوژی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قبلی «

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *