بررسی آژانس مسافرتی الی گشت

  • توسط operator
  • ۶ آبان, ۱۳۹۷
  • 0

آژانس های مسافرتی همواره یکی از اصلی ترین مراکز خدمت رسانی در حوزه گردشگری هستند. با مراجعه به این دفاتر می توانید هر گونه کاری را در مورد گردشگری و سفر انجام دهید. بلیط هواپیما و یا هتل رزرو کنید و یا اقدام به خرید بلیط قطار و تور های خارجی و داخلی کنید. با ورود به عصر تکنولوژی و ظهور اینترنت کم کم این کسب و کار های نسبتا سنتی برای این که از غافله رقابت و پیشرفت عقب نمانند و فروش خود را از دست ندهند، به تدریج سایت ها و سیستم رزرواسیون خود را راه اندازی کردند. اکنون دیگر لازم نیست تا به این دفاتر حضوری مراجعه کنید و می توانید تمام کار خود را از طریق سایت هایشان انجام دهید. با تریپولوژی در این مطلب همراه باشید تا به معرفی یکی از آژانس های مسافرتی ایران، یعنی آژانس مسافرتی الی گشت بپردازیم.

آژانس هواپیمایی الی گشت

تصویری از لوگو و شها آژانس مسافرتی الی گشت

آژانس مسافرتی الی گشت در سال ۱۳۷۹ کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا هم تلاش کرده است تا رضایت مشتری های خود را جلب کند و کیفیت و خدمات متفاوت و نوآورانه ای را ارائه کرده است و توانسته از یکی از پیشرو های گردشگری ایران باشد. این شرکت به منظور بالا بردن و گسترش خدمات خود در سطح کشور، سرویس های آنلاین منحصر به فرد خود را در اختیار آژانس های مسافرتی و جهانگردی قرار داده است. آژانس مسافرتی الی گشت تا کنون بیش از ۵۰۰ آژانس در تهران و ۱۰۰۰ آژانس مسافرتی در شهرستان ها به صورت فعال دارد که از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده می کند.

سایت الی گشت

سایت الی گشت یکی از جامع ترین و بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور مسافرتی و بیمه مسافرتی می باشد. شما می توانید از طریق این سایت بیش از ۲۰۰ هزار هتل رزرو کنید. به علاوه بلیط سفر خود را از ۹۰۰ ایرلاین معتبر و بین المللی به بیش از ۱۲۰۰ شهر در جهان را خریداری کنید.

آژانس مسافرتی الی گشت برای جلب اعتماد مشتریان خود و ارائه بهترین خدمات تلاش کرده است گواهی نامه های بین المللی مختلفی را به درست آورد. الی گشت دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت شکایت مشتریان، گواهی نامه ارزیابی نام تجاری، سیستم مدیریت رضایت مشتریان، The International Air Transport Association، Pacifica Asia travel Association ، انجمن آژانس های مسافرتی آمریکا، انجمن آژانس های مسافرتی ژاپن است.

الی گشت به منظور پاسخ گویی سریع و برطرف کردن مشکلات به وجود آمده برای مشتریانش که باعث رضایت و وفاداری آن ها می شود، سیستم رسیدگی به امور مشتریان خود را راه اندازی کرده است و اپراتور های این سیستم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی هستند.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *